Pragnę wam przedstawić czwartą generacje Kia Sportage, w dalszej części artykułu opiszę jakie są wrażenia z jazdy oraz o jakości wnętrza i elementach wyposażenia.
Do samochodu możemy dostać się za pomocą kluczyka lub dzięki systemowi bezkluczykowemu, wystarczy kliknąć guzik na klamce aby otworzyć zamek. Analogicznie sprawa się ma za zamykaniem auta. Wnętrze jest przyjemne kolorystyka jest stonowana.
Jakość wykonania wnętrza
Do jakości wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń, plastiki są miękkie miłe w dotyku, dobrze spasowane. Fotele ze skórzaną tapicerką są bardzo wygodne trzymanie boczne jest na dobrym poziomie.
Samochód wyposażony jest w światła biksenonowe ze spryskiwaczami oraz doświetlanie zakrętów. dodatkowo zamontowane światła led do jazdy dziennej.
Najnowsza generacja
W wersji eco line światła przeciwmgielne są w kształcie kostek lodu osobiście bardzo mi się to podoba. Najnowsza generacja sportage dostała wstawki chromowane w zderzaku, zmieniona linię lamp oraz ich kształt, maska zyskała przetłoczenia.
Duże 19 calowe felgi wpływają bardzo korzystnie na wygląd auta. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów zawieszenie jest dość miękkie, przy większych nierównościach bardzo dobrze sobie radzi z tłumieniem nierówności. Układ kierowniczy jest precyzyjny działa bardzo lekko.
Kia Sportage jaka skrzynia biegów
Testowany samochód był wyposażony w siedmiostopniową automatyczną skrzynię biegów, która zmieniała biegi bardzo płynnie. Wyciszenie wnętrza jest na poziomie zadowalającym.
Silnik podczas testów był bardzo dynamiczny oraz elastyczny. Auto posiada wiele systemów bezpieczeństwa oraz wspomagających kierowcę. System pokonywania wzniesień, kontrola zjazdu ze zniesień, asystent pasa ruchu. Kierownica multifunkcyjna obszyta skórą spłaszczona u dołu.
Najbardziej podobają mi się manetki do zmiany biegów, które znajdują się pod kierownicą. Ośmiocalowy wyświetlacz dział bardzo sprawnie możemy go obsługiwać dotykowo lub za pomocą przycisków, które usytuowane są nieco niżej.
Przestronne wnętrza auta
Pod wyświetlaczem znajdują się pokrętła od klimy. Po włączeniu biegu wstecznego aktywują się czujniki parkowania oraz kamera cofania. W tunelu środkowym koło gałki zmiany biegów znajduje się kilka guzików pierwszym zmieniamy sobie tryb jazdy (normal lub sport).
Następnym guzikiem blokujemy sobie napęd, kolejny asystent zjazdu ze zniesienia, ręczny na guzik:) oraz guzik od wyłączania włączania czujników parkowania.
Używana Kia Sportage trzyma cenę jest to spowodowane bezproblemową eksploatacją. Jedynym minusem jest dość duże spalanie.
Kie Sportage możesz sprowadzić z Niemiec. Formalności i koszty sprowadzenia samochodu znajdziesz na https://autoagent.pl/sprowadzanie-auta-z-niemiec-koszty-i-formalnosci/